“Vietile anterioare ale medicilor”partea intai

Materialul urmator face parte din una din cartile pe care le scriu in prezent, intitulata “Vietile anterioare ale medicilor.” Reprezinta descrierea unei regresii in vieti anterioare experimentata de dr. Elena Kelerman din Bucuresti, in timpul workshopului de regresii in vieti anterioare pe care l-am prezentat in august 2016 in Tirgu Mures. Era prima sedinta de hipnoza si regresie pe care d-na doctor Kelerman o experimentase.

Dr. E. Kelerman: “Totul a fost ca o poveste care s-a derulat inaintea ochilor mei. Am intrat in regresie foarte relaxata si neavand nicio asteptare. La inceput, am observat ca eram incaltata cu niste pantofi aurii cu pietre pretioase, asa, ca in basme. Eram o fata foarte tanara, de 17-18 ani, cu parul lung si negru, imbracata intr-o rochie de catifea visinie, brodata cu fir de aur. Cand am privit in jurul meu, m-am vazut intr-un castel, pe una din terase, eram singura, senina si zambitoare. Cand am fost ghidata spre urmatorul moment important al acelei vieti, m-am vazut la nunta mea. Eram in mijlocul unei arene pline de oameni, care ma numeau ” Princess ” si care faceau reverente in fața mea, in timp ce eu eram asezata pe un tron, imbracata intr-o rochie alba foarte frumoasa, cu coroana aurie pe cap. Alaturi de mine se afla sotul meu, care era un barbat foarte in varsta, cu parul sur, față de care nu aveam niciun fel de sentiment. Tuturor oamenilor din jurul meu le zambeam, dar spre el nu ma uitam deloc, prezenta lui imi era indiferenta. Undeva, in departare, ii vedeam pe parintii mei care se certau, mama mea fiind impotriva casatoriei mele, iar tatal meu insistand ca asa trebuia sa fie, ca asa fusese intelegerea. In spatele zambetului meu larg, nimeni nu banuia tristetea pe care o ascundeam in sufletul meu. Undeva, in fața mea, in multimea aceea de oameni, am zarit un tanar care si-a ridicat privirea catre mine, ne-am privit in ochi prelung si am inceput sa ne iubim in tacere si de la distanta. Am trait un sentiment intens de neputinta, de dorinta imposibil de indeplinit. Apoi am fost ghidata catre ultimele momente ale acelei vieti si am vazut cum am parasit acea viata. Eram intinsa intr-un sicriu, la fel de tanara cum ma vazusem la nunta mea, imbracata intr-o rochie alba si aveam gatul taiat. Sotul meu ma omorase din gelozie. I-am vazut pe parintii mei traind disperarea, plangand si caindu-se pentru decizia luata in privinta casatoriei mele. Toti in jurul meu plangeau.

Mi s-a parut fantastic faptul ca am avut ocazia sa ma intorc in timp si sa ma vad in acea viata, dar mai ales pentru faptul ca am avut sansa sa merg catre parintii mei de atunci si catre sotul meu de atunci care imi curmase viata si sa le spun ca ii iert, ca ii iubesc si ca le multumesc pentru tot ce mi-au daruit. Am simtit un fior de fericire in inima pentru ca am putut face asta.

Am inteles multe din aceasta regresie. Am inteles de ce nu vreau sa fiu vreodata langa un barbat in varsta sau mai in varsta decat mine, de ce prefer sa fiu mai degraba singura decat cu un barbat nepotrivit. Am inteles de ce in aceasta viata nu pun pret pe bogatie materiala ci pe sentimente, pentru ca in acea viata aveam bogatii fara numar, dar mi-au lipsit afectiunea, iubirea. Am recunoscut in acel tanar care ma iubea in tacere barbatul pe care l-am iubit cel mai mult in aceasta viata, dar față de care am in continuare acel sentiment de neputinta pentru ca e o relatie complicata si imposibila. Am inteles de ce in aceasta viata gâtul a fost zona mea cea mai afectata: dureri in gât, amigdalite, operatie de extirpare a amigdalelor, faringite, laringite. Cred ca de aici am si retinerea de a vorbi, mai ales in public. Am inteles, de asemenea, de unde imi vine tendinta de a ascunde ce e in sufletul meu, in ciuda zambetului si a veseliei mele afisate in exterior.

De atunci nu s-a intamplat nimic deosebit, dar ma simt mai linistita si am un sentiment de eliberare.

As vrea sa mai precizez ca in drumul spre Tg Mures, cu o zi inainte de acest workshop, mi-a atras atentia un catel care abia mergea pe marginea soselei si era strans legat in jurul gâtului cu o sârma, atat de strans incat i se formase un sant adanc in jurul gâtului. Am oprit masina, el a venit spre noi si parca ne implora din privire sa-l ajutam. L-am eliberat din stransoarea acelei sârme, i-am dat sa manance si am plecat din acel loc cu sentimentul de multumire ca am putut salva o viata. A doua zi dupa aceasta intamplare, dupa ce am trecut prin aceasta regresie, am inteles ca ceea ce se intamplase cu o zi in urma nu fusese intamplator si parca avea sa ma pregateasca pentru ceea ce urma sa descopar despre mine. A fost incredibil!”

Iata cum trasaturile personalitatii noastre din viata actuala si programele de gandire din care functionam sunt slefuite in experiente traite in alte vieti, experiente care ne pot afecta nu numai modul de gandire, tendintele si preferintele actuale dar chiar si sanatatea noastra.

Best regards,
Dr. Elena Gabor, CI, CMHt
Instructor de hipnoza, hipnoterapie medicala si spirituala
Autoarea cartii “Acasa la Arborele Vietii”
Author of “Home at the Tree of Life”
310-614-9919

www.drgabor.com
www.facebook.com/pages/Dr-Elena-Gabor-Medical-Hypnotherapy
www.youtube.com/ DrElenaGabor
www.twitter.com/DrElenaGabor

About Elena Gabor

drelenagabor@yahoo.com
This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

Leave a comment